april, april.

Jag tycker inte om det här med aprilskämt eftersom jag är rätt så lättlurad. Eller jag tror helt enkelt inte så illa om folk att jag tror de vill ljuga.

Barometerns aprilskämt var sjukt uppenbart och inte sådär jätteroligt kanske. I lokaltidningen i Södertälje, LT, hittar jag inte aprilskämtet lika uppenbart. Det kanske kan vara det här, men jag vette katten om Göran Gelotte och politiker skulle gå med på att vara med i ett aprilskämt, men att Nygatan ska stängas ett år verkar inte så vettigt eftersom det är som om typ Larmgatan eller Esplanaden skulle stänga i Kalmar. En oerhört trafikerad väg alltså. Hm...

På Aftonbladet hittar jag inget, antingen går jag på allt eller så har de ingen första april-artikel. Jag funderade på om det här kunde varit det, men den publicerades ju igår! Haha.

Nåja. Nu får jag inte glömma att vara på min vakt under resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0