musik och fika.

Idag har jag haft musik hela dagen. På förmiddagen hade vi, i mitt tycke, en helt värdelös lektion. Slutpratat om den. På eftermiddagen hade vi ensembleespel och vi skulle redovida. Det gick bra. Skönt att man kan glömma det nu. Inte glömma... Men ni förstår. Lägga det bakom sig... Eller nåt. BAJS.

Nåja. Efter skolan blev det mycket trevligt då jag och A.P. träffades och tog en fika på Ekelunds. Jag kom på när jag kom hem att vi bara pratade om en enda sak i ca två timmar. Haha. Men nu (sen) djeflar! Och trevligt hade vi!

Sen hem och laga middag, äta (äcklig) middag och nu sitter jag här. Fast jag ska förflytta fokus till ett kompendium nu.




Rövhålet är otorkat och stort.

Kommentarer
Postat av: A.P.

Det sägs väl att tiden går snabbt när man har kul =) ?

2007-09-20 @ 13:36:33
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0