kvällsmat.

Kanske dags att börja med maten? Jag sa till Anders att maten skulle vara klar kl 18 när han slutar, eller tills han kommer hem. Tror det blir svårt nu.

Men jag kom hem från skolan frö typ 40 minuter sen så jag är lite mör. Började 8.15. Iofs har jag fått en hel del gjort förutom föreläsningen i förmiddags som handlade om sådant som halva AU2 handlar om + att jag redan skrivit en uppsats så jag vet ju lite om forskningsmetodik liksom. Kan iofs vara bra att uppdatera minnet. Och jag tror att mina klasskamrater var betydligt mer förvirrade än vad jag är nu för tiden när det gäller sådant dära.

Nåja. Bör börja med middagen nu.

P.S. Jag börjar få ont i halsen och det värker lite i öronen. VILL INTE D.S.

Kommentarer
Postat av: A.P.

It´s my life!!!!!!!!

2007-09-11 @ 15:18:11
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0