bort, bort, bort.

Om drygt två timmar har vi redovisning av våra -ismer. Så senare idag/imorgon så ska ni få se vad jag varit så hemlighetsfull med :) Jätteintressant verkligen.

Och imorse var jag hos doktorn. Jag fick en remiss utan att be om det - tack! Jag har haft inflammation i bröstkörteln två gånger under tre månader och fått äta pencilin mot det, så jag var på återbesök idag. Det var fortfarande ömt och det var även ömt i det bröstet som inte varit dåligt. Doktorn (som jag inte är direkt förtjust i) säger då "du har knepiga bröst du"... OKEJ!? Sedan säger han att jag ska få en remiss till en kirurg. Jag frågade då om det var till en bröstklinik jag skulle få komma. Då säger han "Njae, du ska få komma till en kirurg som har bröst som specialintresse, höhö". Okej. Professionellt svar - eller inte. Är ju rädd redan nu.

Nåja. Nu hoppas jag bara att de går fort så det är över och att allt är lugnt.

Och nu måste jag äta något litet så jag hinner till skolan 11.30. Och fy tusan vad varmt det var i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0