en månad kvar.

En månad kvar till julafton. Och den ska firas här hemma hos oss :) Lite tokigt. Jag har aldrig arrangerat en julafton förrut :) Men det ska bli mysigt och detta innebär att jag kan köpa en massa fina julsaker och att jag kan julpynta mer än tidigare år eftersom vi kommer vara hemma på julafton och det kommer komma folk hit. Dessutom kanske några barn och om inte annat för dem, ska så ska det vara juljuljul här hemma.

Nu är det bara ett problem - hur ska vi lösa det här med julgran när vi har två vilda huligankattungar?

Kommentarer
Postat av: Elvis

Na vi hade kattungar hemma sa brukade min pappa fasta ett snore i toppen pa granen och sen fasta med en krok i taket!

2007-11-24 @ 21:21:30
Postat av: Elin Westerberg

SMART! Tack, Elvis!

2007-11-25 @ 16:55:33
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0