besök.

Idag hade jag besök från högskolan på VFU:n. Det gick finfint. Jag var inte ett dugg nervös. Det har jag alltid varit tidigare. Men som sagt, det gick jättebra. Både det jag gjorde med barnen och samtalet mellan mig, min handledare på plats samt handledaren från högskolan var trevligt, givande och bra.

Styrkor och svagheter är himla svårt. Men jag lär mig mer och mer och väldigt mycket om mig själv.

Det som de både tryckte mest på var att jag är så lugn. Det känns skönt. Jag är lugn, men har koll liksom. Mycket positiv feedback osv. Med andra ord så syns det rätt tydligt att det är det här jag ska göra. Det har hela tiden gått bättre ju yngre barn jag jobbat med och mindre och mindre nervös har jag varit för besöken från högskolan. Sen har mina handledare från högskolan var bättre och bättre dessutom. Och jag har nog blivit lite klokare med åren :)

Men iaf. Det kändes och känns toppen. Nu är det bara tre dagar kvar. Som jag säger - det är pisstråkigt för det är ju nu man börjar komma in i det riktigt ordentligt och man har lärt sig rutiner och barnen känner en osv. Men det ska bli himla skönt att inte börja förens 9 på morgonen, komma igång med träningen för att jag hinner och få sköta sig själv lite mer.

Men det är inget att orda om - detta är min bästa praktik någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0