tillägg.

Nu ser det ut såhär.

  1. Ätit lunch
  2. Plockat ur och sedan i diskmaskinen (vuxenpoäng!)
  3. Hämtat strykbrädan, duschdraperikrokarna och telefonen i förrådet
  4. Tagit ny tvättid
  5. Satt i duschdraperikrokarna i duschdraperiet
  6. Städat undan lite
  7. Tittat på film och TV
  8. Somnat och vaknat (drömt väldigt mysko)
  9. Skrivit blogg
  10. Tittat lite mer på film
  11. Varit ute och gått
  12. Duschat och hunnit säga hej till min sambo
  13. Bloggat (nu)
Nu ska jag laga middag, sen har jag gjort allt som jag hade på listan förutom att stryka. Och det låg väldigt långt ner på prioriteringen, dessutom vet jag inte om jag vågar stryka Anders skjortor. Jag kommer säkert bränna hål i dem, så det är bäst att han gör det själv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0