sovmorgon.

Förstår ni att jag precis ätit frukost? Att jag steg upp först kl 09:55. Jag förstår det inte. Det var väldigt länge sedan jag sov så länge. Inte ens dagen efter kvällen före brukar jag sova så länge. Visserligen vaknade jag kl 6 och gick upp och kissade, jag kände mig inte speciellt trött då, men jag gick och lade mig i ren protest. Protest mot att jag verkar bli vuxen, vara pigg kl 6? Dessutom en ledig dag. Jag gick och lade mig, satte på Nyhetsmorgon och somnade om. Sedan tittade jag lite, sov lite, tittade lite osv. Men när klockan var strax innan tio så tyckte till och med jag att det var dags att gå upp. Det var nästan så att jag fick lite ångest... Hm.

Sedan har jag i vanlig ordning varit ute och gått, duschat, kokat ägg, ätit frukost, klätt mig osv. Nu ska jag snart cykla till Maxi och handla, men jag väntar på att min kärlek ska komma hem och äta ett äpple. Så jag får pussa och gosa lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0