slutat för idag.

Jag kom till skolan 09.00 och var hemma typ 11.03. Kallas det effektivitet, lathet eller mañana? Jag röstar till 100% på det första med motiveringen att vi nu väntar på att få en sal. Vi har en sal imorgon + att vår handledare kommer imorgon. Så imorgon då jäklar! :)

MEN. Jag är inom någon timme väldigt rastlös. Jag har INGENTING att göra i skolan, sommarjobbet är ju fixat (annars har man ju att göra på den fronten om man inte har något...) och ja. Vi städade i lördags, tvättade också.

Några saker kan/ska jag göra (rangordning).

  1. Äta lunch
  2. Plocka ur och sedan i diskmaskinen (vuxenpoäng!)
  3. Laga middag
  4. Hämta strykbrädan, duschdraperikrokarna och telefonen i förrådet
  5. Ta ny tvättid
  6. Gå ut och gå
  7. ?
  8. ?
  9. ?
  10. ?
  11. ?
  12. ?
  13. ?
  14. ?
  15. Stryka Anders femtioelva skjortor och en till mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0