nästan som lov.

Om jag inte sagt det tidigare så håller vi på med tema-arbete i skolan, i grupp. Vi har varit så hejdlöst effektiva så vi är lediga. FRAM TILLS PÅ TISDAG. Lediga dagar = onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Är det inte fantastiskt. Sen går jag i skolan tisdag, onsdag, torsdag. Sen är jag ledig fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag. Sen går jag på torsdagen och sen får vi LOOOOV. Eller, jag menar "lov", "föreläsningsfria dagar".

Förstår ni. Jag har alltså fyra - FYRA - dagar kvar på denna termin. Jag har bara 1½ år kvar på min utbildning om drygt två veckor. Det känns lite skrämmande visserligen. Det bästa med att ta examen är att slippa CSN :)



För er som undrar så lagade jag även middag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0