jag vill.

Jag vill ha imorgonlunch. Sen vill jag har torsdag. Sen vill jag ha trevlig torsdagkväll. Sen vill jag har lugn, somrig fredag. Sen vill jag ha lördag kl. 15 och jag ska känna mig bäst. Sen vill jag ha skojig lördagkväll med EM-kval och grejer och sen vill jag inte ha mer.

Jo. Jag vill ha lite 7e juli för då är det klassåterträff och sen vill jag ha 12e juli för då kommer storebror med sambo. Och så vill jag ha då jag får bada i Mälaren från bryggan och åka båt och åka Porsche och sola på bryggan och känna gräset mellan tårna och glass i hamnen med Anders och lön och vinden i håret och antagning till sommarkursen och 50.000 i månaden i 25 år och en pappakram och nya kläder och köpa väska till Anders och ha sex med Anders och... JAG VILL.

HÖRNI! Det är ju sommar!


Men den fjärde november är inte så tokigt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0