hot hot hot.

Idag har det varit högsommarvärme i Kalmar. Så tokigt skönt, fast det är lite tråkigt att det inte är varmt i vattnet än, men om det fortsätter såhär så behöver det ju inte dröja till i juli till mitt premiärdopp, som det gjorde förra året.

Haft genrep idag, gick strålande. Nog sagt om skolan idag. Mjufffffgahahahahggh.

Och imorgon ska jag åka till Öland, Köpingsvik och Stina :) Tjoho! Och på eftermiddagen ska jag till doktorn, hualigen.

Jag vill ringa mamma och prata.

Förresten så ska min kära storebror komma och hälsa på oss i sommar. Tillsammans med flickan hans förstås! Massa skojigt! Han har ju aldrig varit här i Kalmar!




Snälla, ingen död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0