vasaloppssöndag.

Måste bara påpeka att det UNDERBART att ha en sambo som bara kommer upp bakom en och pillar en lite i nacken och pussar en på samma ställe. Kärlek.

Söndag idag. Och Vasalopp - söndag räddad. Lördagkvällen var trevlig. Vi hade tänk åka med bussen 22:53, men åkte 01:30. Så trevligt var det :) Drack mestadels rödvin (det syns på bajset), och det smakade fint. Klämde även mina två Xider, länge sedan jag och Xider hade förhållande för en kväll så det satt fint må ni tro.

Av någon anledning sträckte Anders fram en öppnad ölburk till mig på bussen hem, och jag drack som om jag tycker öl är sådär gott som jag tycker det ser ut att vara. Det var lika äckligt som vanligt. Ändå tog jag en klunk till. Varför kan inte jag få tycka att öl är gott? Dumma, dumma smaklökar. Jag ska moerda er.

Drömde en massa tokigheter inatt. Det var någon båt och papper med utklippta nallar och IKEA, där jag tydligen gått på gymnasiet. Eeehm. Jag tror inte jag ska säga mer. Tvångströjsdrömmar.

I Kalmar är det strålande fint väder idag, fjärde mars tvåtusensju/tjugohundrasju. Funderar på att äta en macka och sedan bege mig på promenad. Tänkte försöka locka med min karl också, men jag vet inte om han är så jekla sugen på det. Bakisgubben.

Det är typ 15 +-grader i solen. Jag tycker det känns SKÖNT. Det är så fint och härligt väder att vi till och med ställde upp dörren tidigare, det var mycket trevligt. Jag tror jag måste köpa lite tulpaner i veckan. På Potatisboden.

Jag skulle vilja ha en trädgård. En liten bara. Eller så skulle jag vilja ha råd att köpa en massa stora fina krukor och råd med att köpa massa fina växter och blommor att plantera där i. Sen skulle jag köpa en trädgårdsmöbel. Och anlägga gräsmatta på vår kära tråkgård. Jag ska ringa Incinta och be om det HAHAHA. Årets skämt.

Näh. Macka, sen promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0