taaaagen.

Jag kan ju liksom inte låta bli. För hon skrev att jag var tagen! (Jag vet inte varför texten under här blir så liten, men ni får stå ut med det, jag får inte till det :( )

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som sedan blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista över deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit tagna och att de ska läsa ens blogg för mer information...

1. När jag var yngre var jag så blyg att jag tyckte det var jäääättejobbigt att betala mina varor i butiker. Ibland bad jag andra göra det åt mig.

2. Jag sover med mina gosedjur. Min anka sover jag alltså med.

3. Jag sitter i pappas knä så fort det är läge för det.

4. Jag har många knäppa "tvångstankar". Jag har väldigt svårt för att gå på "strecken" mellan plattorna på gator, t.ex.

5. Jag älskar fåglar. Dock inte alla. Högst upp kommer ankor och kycklingar och längst ner måsar och skator (av de jag träffat). Om jag träffar en fågel så döper jag den. Oftast till Gösta.

6. Jag är en jävel på att både rapa och fisa.

JAG TAR:

Hannah
Totte
A.P.

Lill-Vickan
Emma

och
Vickan

Lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0