slut.

Idag tog helvetesveckan i skolan slut. Väldigt skönt, må jag säga. Jag klarade "gitarrtentan" utan problem, så himla skönt! Var rätt nervös inför den, men jag bad om att få vara först så jag fick det överstökat. Spelade "Tänk om jag hade en liten apa" och det gick så fint. Två ackord, D och A7, haha. :)

Hann med att fixa lite på bilden också, kändes skönt. Sedan hade vi dans och vi dansade street dance, skojigt! En klasskompis sa efteråt att jag dansade bra :) Kul att höra ju!

Sedan så träffades vi för att greja med grupparbetet och redovisningen inför måndag, vi ändrade om - igen. Men nu känner tom jag mig nöjd ;) Jag har dock tagit på mig att göra en Power Point-presentation. Ikh. Det tar sin lilla stund, men tidigare har jag tyckt att det är rätt skojigt, så varför skulle det inte vara det nu?

Jag har gjort det stora jobbet med att ta ut citat. Min tokbra hjärna kom på den lysande idén att kolla i alla de olika lärartidningarna efter citat som handlar om främlingsfientlighet/konst i skolan. Hittade en hel del i ca 20 tidningar jag gått igenom. Jääh! Det tog "en stund", men nu har jag ordnat bra citat! Tjoho! Och jag pluggar en fredagkväll, otroligt!

Vet ni? Jag känner mig riktigt duktig :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Jeppesen

Annars är A, D och E de enda ackord du behöver...
Ska kolla din blogg framöver :-)
Fredrik Jeppesen, www.jeppesens.se

2007-03-25 @ 12:07:26
URL: http://www.jeppesens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0