redovisning.

Idag så hade vi redovisningen som jag har grejat med fredagkväll och söndageftermiddag. Det gick toppenbra och det blev mycket bättre än vad jag hade sett framför mig! Jag är stolt över min Power Point-presentation och utan den hade redovisningen inte varit detsamma, så det så! ;) Det var skönt och är skönt att ha det gjort! Nu har jag en del att lämna in på onsdag i bilden + en redovisning i dans på fredag. Grupparbete i dansen med, jag, Elin och Stina. Men vi gjorde klart det idag! Ska bara greja jättelite imorgon för jag var för trött idag. Och så hade vi ingen musik. Så sköööööönt. Det innebär att jag kan bara göra klart bilden imorroneftermiddag och kanske tom hinna med att träna! Och på onsdag ska bildtjofräset in och sen ska jag försöka göra klart en annan bilduppgift som ska in nästa vecka. För vet ni? DÅ KOMMER JAG VARA HELT TOTALLEDIG I HELGEN! Aaaaaaaaaaaaaah! Om det inte kommer någon ny uppgift...

Så är det. Ska bli skoj att få fira med sittning på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0