ny blogg. igen.

Hej.

Vet ni? Jag har en ny blogg. Det är min... fjärde. Förlåt. Men min första gick inte att ha kvar bara, den andra slutade jag skriva på så den tog jag bort, den tredje kunde jag haft kvar. Men nu hittade jag bloggtjofräs på svenska så nu har jag denna istället. Så det så. Sen kan man ju räkna med LunarStorms blogg och bilddagboken. Men bilddagboken har funnit med länge, den är för sig själv, med bilder liksom :)

Men min tanke är nu att jag ska sluta skriva på LunarStorm och skriva här, så det blir lite mer tillgängligt. Så det så. Visserligen går jag miste om statuspoäng då, men vet ni? Det skär inte så i hjärtat, bara lite. ;)

Men nu kanske jag ska pilla vidare, och ta bort en av de som jag har kvar. Ja.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0