melodifestivallördag.

Igår var det Melodifestivalfinal + partaj. Det var väldans skojigt, så jag lämnar det där. Varför förklara något som inte går? :)

Kristin var rolig i alla fall. Hon var full vid 19. Haha.

Och Elin blev mycket glad när The Ark tog hem hela faderullan. Jag kom på igår att utan The Ark hade jag inte varit den jag är. Tack så mycket, jättemycket The Ark.

Föresten så tror jag att deras låt kommer funka väldigt bra i ESC. Jaaa. Det var tråkigt att inte Sonja kom bättre. Och folk kommer väl halshugga mig, men jag tyckte Anna Book kunde fått en bättre placering. Jag vet egentligen inte om låten är så bra, men jag tycker HON är värd det. Jaaa. Det var väldigt roligt att Tommy Nilsson inte fick ett enda poäng, hoppas han inser att hans tid är över nu... :)

Idag har jag ätit på McDonlads, det var alldeles för gott.

Lärarinnan var inget rolig. Usch nej.

Middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0