lista.

Jag hade en lista på lite saker idag, den ser/såg ut såhär:

  • Optikern
  • Netto
  • Topp
  • Städa
  • Kolla till mobilen
  • Sommarjobb
  • KAROLIN
  • Tvätta
Det som inte fanns med innan var "försöka bli frisk", men det finns det nu och jag försöker HELA tiden. Nåja. Nu ser listan ut såhär:

  • Optikern
  • Topp
  • Kolla till mobilen
  • Sommarjobb ½ kvar
  • KAROLIN ½ kvar
  • Tvätta ½ kvar
Det känns helt okej. Framförallt för jag skulle kunnat ligga i sängen hela dagen med gott samvete. Jag har pillrat i mig en Ibumetin och en Mucoangin. Och x antal Läkerol. Åt nyss lunch med - pannkakor från igår. Om 35 minuter ska jag möta Kristin så ska vi på stan och shoppa lite.

Ja, dagens känns bra. För jag vet att jag kommer ha allt, eller nästintill, klart idag. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0