godmorgon världen!

Efter en mycket frebrig natt med samma dröm i ca 11 timmar så sitter jag nu här och svettas. Jag vet dock inte om det beror på febern (tog tempen förut och har faktiskt bara 37 gr, vilket betyder lite feber. Har 36 i vanliga fall), eller att solen strålar in i lägenheten och vi har skrivbordet precis i denna strålning. Jag tror det beror på solen, för innan svettades jag inte. Var bara lite varm.

Jag tog en Ibumetin det första jag gjorde när jag steg upp. Så snart mår jag nog bra. För igår mådde jag piss på morgonen och som vanligt mitt på dagen, bortsett från suset i öronen och halsontet (som dock avtog rejält). Jag ska vänta någon timme, sen ska jag gå till Konsum och köpa Fanta Fläder, groggvirke! Long time non seen, för den groggen. Sen ska jag hämta något jag fått via posten, på Pressbyrån. Jag har ingen aning om vad det är... Fast jag har mina gissningar.

Klockan är redan 11:26 vilket innebär att Kristin kommer om ca 5 timmar. Tjoho!

Om det inte är vår nu så heter jag Röv-Arne! Och Stina har ordnat så att jag inte behöver fisa hennes chef i ansiktet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0