en kulen natt.

Idag hade jag examination. Jag, Elin och Jonas skulle leda klassen när de spelade En kulen natt på diverse instrument. Vi fick starta varsin gång, ikh. Men jag fixade att räkna in och hela faderullan :) Tjoho! Sedan har jag spelar piano, trummor och gitarr och sjungit (haha) diverse låtar som de andra i klassen gjort. Det var en trevlif förmiddag, men jag kände verkligen - återigen - av att jag inte är frisk.

Hade huvudvärk när jag vaknade imorse. Den gick inte över sådär värst men jag tror inte det blidde bättre av alla ljud på examinationen. Skulle haft grupparbete på eftermiddagen, men jag sa att jag faktiskt var tvungen att gå hem och kurera mig. Upptäckte att mina bihålor gjorde alldeles för ont när jag böjde mig ner för att sätta på mig skorna, aj då. Anders och jag såg en annons om en najsig lägenhet i grannhuset. Men den kostade nästan två miljoner och den totala månadskostnaden med räntor osv osv skulle sluta på typ över 11 000 i månaden. Haha. Grattis och hej då fina lägenhet. Det var tom golvvärme i hallen! Men fin var den och drömma kan man alltid göra. Sen hem och äta lite lunch och sedan till ICA för att handla lite mat (och kakor, oj då).

När vi kom hem lade jag mig i soffan för att bli frisk, satte på Hitta Nemo, åt lite kakor och drack ett glas mjölk. Precis som jag trodde somnade jag ganska snart. Och sov i typ tre timmar. Hade fortfarande ont i skallen när jag vaknar. Ajje. Känner mig ontig i pannan (bihåla). Det blir ringa doktorn så fort som möjligt imorron. Får förhoppningvis pencillin eller något så att jag blir frisk någon gång. Har varit sjuk i två veckor nu. Första gången idag som jag erkände mig sjuk och var hemma. Dumma Elin.

Men. Imorgon blir det i alla fall Husläkarcentrum som får samtal av mig.

Och hur ska jag kunna somna ikväll? Och jag vill ha friterade räkor!

Mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0