träning: vecka 25 slut.

Jaha. Besviken på mig själv ger jag er förra veckans träning:

Måndag: Promenad, body pump
Tisdag: Promenad
Onsdag: Promenad
Torsdag: Promenad
Fredag:
Lördag:
Söndag:

FY FAAASIKEN VAD DÅLIGT! Jag var inte på spinning varken torsdag eller söndag. FYYY ELIN. I torsdags så tänkte jag att jag tar det på söndag. Igår så kom svärfar hit på middag precis då, vilket bestämdes i lördags. Men hallå, jag kunde väl gått ut och promenerat åtminstone lördag eller söndag. Helst båda två. Saken är den att jag tycker det är mycket svårare när min älskling är hemma. Jag vill inte lägga något på honom, men jag vill liksom ta vara på varje minut vi har tillsammans. Om han går och tränar, då gör jag det med oftast. Han hade tänkt träna igår, men mådde inget bra så därför hoppade han över det. Och det gjorde jag med då, fast jag mådde så bra så. Röv.

Nåja.

Jag promenerade sammanlagt 155 minuter vilket är 2 timmar och 35 minuter. Det är väl okej. Men tänk om jag hade gått två 40-minutrar till + spinning. Gah.

Och så har det slarvats något fruktansvärt med vad jag stoppat i mig denna helg. FY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0