träning: vecka 25 börjar.

Jajamensan!

Här är utgångs läget för kommande vecka:

Vikt: -1 hg
Överarm: 0
Lår: 0
Mage: +0,5 cm

Tja, vad ska man säga om ovanstående. Jag hade hoppats på lite mer efter minustecknet och inte någon jäkla plustecken. Gah. Men det är bara att ta sig i kragen och inte slarva så mycket (ja, det har visst blivit lite väl mycket slarv).

Och så här ser träningsschemat ut för den här veckan:

Måndag: Promenad + body pump
Tisdag: Promenad
Onsdag: Promenad
Torsdag: Promenad + RPM
Fredag: Promenad
Lördag: Promenad?
Söndag: Promenad? Spin/RPM

Jag hade väldigt gärna gjort som förra veckan - body pump på måndagen och spinning på fredagsmorgonen. Men neeeej, gymmet är stängt på midsommarafton. Skit. Afro Power Dancen som jag vanligtvis brukar ha där på onsdagskvällen ligger samtidigt som min körlektion, så det gick ju inte heller.

Förresten så är det ju så att jag skriver upp fler än två pass, men inte går på alla. Då vill jag påminna om att jag har sagt att minst två pass, så det är alltså helt okej att inte gå på alla som jag skriver upp. Så förra veckan var det bra med andra ord! Dessutom suger sommarschemat! Jättefå pass känns det som. Men men.

Drygt två timmar kvar till body pumpen!

NU JÄKLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0