träning: vecka 23 slut.

Okej. Såhär blev min träning vecka 23:

Måndag: Promenad.
Tisdag: Promenad x 2.
Onsdag:
Torsdag:
(Hårt arbete hemma)
Fredag:
Lördag:
Promenad.
Söndag:

Ni som följer det här med min träning vet att jag haft ont i halsen och att det på tisdagen inte blev något pass på gymmet pga att de hade börjat med sommarschema utan min vetskap. Att jag inte sedan gått på något pass har jag egentligen bra anledning till. Så jag ska inte försöka förklara, även om jag kan. Fast det är inte riktigt godtagbart.

Men - sammanlagt har jag promenerat 200 minuter den här veckan. Vilket är tre timmar och tjugo minuter. Detta tycker jag är rätt bra gjort.

Ny vecka - nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0