sommarschema?

Jaha. Så var jag påväg till gymmet. Jag gick in, drog mitt kort och tog "biljetten" som ger mig en plats till passet. Det stod "spinning 5 minuter" på det. Jag började fundera, men det jag skulle på var väl 45 minuter? Hm. Jag frågar tjejen i receptionen.

- Det där passet började för en kvart sen.

Elin ser förvånad ut.

- Ja, det är sommarschema nu.

VADDÅ SOMMARSCHEMA!? GAH. Elin blev arg. Gick hem, lämnade ryggsäcken och bytte skor och gick på en 45 minuter lång promenad istället.

Inget pass ligger ju där de brukar. Jag blir så irriterad att jag skulle vilja säga något så fult som sönderknullad rövjävel, men eftersom jag är fin flicka så kan jag inte det.

Men men. Bara att göra om vad jag hade tänkt gå på för pass och fixa och trixa. Men jag känner mig lite duktig som gick ut och gick istället för att sätta mig hemma. :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Heja Elin! Jag tror på dig! (Hmm tänkte bara göra det lite svårare för dig att strunta i dina nya mål. Härmed ska jag följa dig på din blogg och se om du sköter dina träningspass) Puss puss =)

2007-06-06 @ 09:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0