PGP - vaddå?

Ja. PGP. Så heter programmet som jag har använt till mitt käääära skolarbete den senaste timmen. Jag fattar typ INGENTING. Ska typ "låsa" mitt dokument så bara min lärare kan öppna det. Tror jag. Men jag ska tydligen lära mig programmet själv och dessutom när jag inte förstår vad jag egentligen ska göra och därmed ännu mindre hur jag ska göra.

Meeeen, nu har jag gjort något som borde vara lite rätt. Och skickat in det. Angående nyckellängd och det där blajet jag skulle skriva så skrev jag typ tre rader flum. Jaja. Lär ju få fet komplettering, men då vet jag i alla fall vad som är fel och om jag gjort något rätt. Dessutom så kanske jag får godkänt, eftersom jag fått VG på uppgifter som jag inte haft 100 % rätt på.

BLÄH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0