onsdag.

Idag har jag vaknat, promenerat, duschat, ätit frukost, läst tidningen, pratat en snabbis med Titti, börjat föra anteckningar i mitt noteringshäfte från banken (om var mina pengar tar vägen), åkt till Maxi och storhandlat (tackar svärfar väldans för skjutsen), packat upp maten, ätit lunch, cyklat till jobbet, jobbat, slutat jobba, dreglat på Lindex, dreglat extra mycket över ett par skor på Eurosko, handlat tre varor på Coop och stått i kö i sjuttioelva timmar, handlat bröd på Strömsons (mer Tyrol-limpa åt folket!), cyklat hem, kollat mail, läst bloggar och nu bloggar jag själv.

Dagen fortsätter mer att jag ska plugga (hoppas på att bli klar med uppgiften jag började på igårkväll), eventuellt träna, äta middag, se på TV (kanske) och gå och lägga mig.

Hela dagen har jag tänkt på min familj. Jag saknar dem. Och så har jag sett och ser fram emot fredag och lördag (Titti my looove), nästa helg (åka hem och vara dotter samt REUNION!) och torsdagen den 12e juli då storebror med flickvän kommer och sen kommer päronen på lördagen och då ska vi bygga ALTAN/TERASS. Tjoho!

Nähä. Skola. Ska fortsätta knäcka lite lösenord sen ska jag kryptera mitt mail/dokument och sen ska jag kanske bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0