ikh.

Nu har jag jobbat och handlat. Äntligen så stod Triss-tanten i kassan och jag kunde tacka henne. Alltså hon som sålde Triss-lotten som vi vann 10.000 på! TACK! Barbro heter hon.

Om 43 minuter börjar spinningpasset jag ska gå på. Ska gå och byta om ca 20 minuter och sedan gå dit så jag får en plats. Men jag är nervös, varför undrar du säkert? För jag vet inte hur man beter sig på ett gym en ännu större orsak är att jag är rädd för att svimma eller ramla av cykeln för att jag är så otränad och klen.

GAH. Snacka om dilemma. Jag funderade ett tag på ett gå en runda istället. Men då kommer jag undan och jag ska inte göra det. Om några veckor känner jag mig förhoppningsvis inte så bortkommen på gymmet. Om jag går dit vill säga. Så, om jag inte skrivit på bloggen om mina tankar om träning osv, hade jag SÄKERT struntat i att gå dit. Men nu känner jag att jag sviker er/jag ska fan visa er. :)

Så. Nu är det bara 40 minuter kvar tills det börjar. Snälla. Tänk på mig.



Det är en annorlunda känsla att svettas från axeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0