hälften gjort.

Ja alltså. Hälften av passen på gymmet gjorda :) Jag var på body pump. Jag är så grymt svag i mina triceps så det är nite klokt åt det. Det var som om armarna hade frossa eller något bara jag höll i den där jäkla stången. Det gick sådär halvbra med tricepsen, men resten av passet gick helt okej :) Och nu vet jag nog vilken rörelse det var som gjorde så att jag fick sådan grym träningsvärk förra veckan :) Och vi gjorde den idag igen så det kanske kommer att göra lite ont imorgon med :)

Det är jobbigt väder ute. Det är varmt men det regnade nyss, hur ska man klä sig då? Antingen så får man bli blöt eller så får varm svettas ihjäl typ. Gah. Visserligen har det slutat regna nu, men det ser som om det skulle kunna komma mer.

Och jag har ätit mumsig lunch. Just ja, nu kom jag på en sak.

Och i veckan kanske det blir lite dejting med några klasskompisar! :) Treeevligt!




Nykter ska du vara, kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0