träningen..?

Som ni trogna läsare (öhm) förmodligen har märkt har det inte uppdaterats på träningsfronten typ någonting ALLS de senaste veckorna. Detta beror på att jag har haft "semester". Jag har inte tränat, ätit en massa onyttigt och sådant. Ledig har jag ju inte varit, jag har både pluggat och jobbat. Men men. Sen så har jag även varit förkyld i typ 10 dagar.

I alla fall så slutade min semester 23.59 igår. Så idag var det dags för promenad. Jag har tänkt att jag mjukstartar med endast promenader den här veckan, som visserligen består av en visit i Göteborg så då blir det ingen träning heller. MEN, såhär ser det ut på kilo- och centimeterfronten sen den 11/7, då jag mätte och vägde sist.

Vikt: -6 hg
Överarm: + 0,5 cm
Lår: 0 cm
Mage: -1 cm

Det verkar som om min semester inte gjort någon jätteskada, faktiskt. Det känns ju bra. Men nu är det nya tag och from nästa vecka så utökas passen på gymmet och efter några veckor igen är allt som det ska med schemat!

Så med andra ord ser den här veckan ut såhär:

Måndag: Promenad
Tisdag: Promenad
Onsdag: Promenad
Torsdag: Promenad
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Förresten. Vecka 27, som aldrig slutrapporterades, så promenerade jag sammanlagt 2 timmar och 45 minuter, ett pass body pump och ett pass afro power dance. Samt svettig discodans i 30-40 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0