träning: vecka 26 slut.

Okej, här kommer förra veckan:

Måndag: Promenad, body pump
Tisdag: Promenad
Onsdag: Promenad
Torsdag: Promenad
Fredag: Spinning
Lördag: Discodans
Söndag:

Jepp. Sammanlagt blev det 2½ timmes promenerande (150 minuter). Inte jättebra, för jag har inte följt att jag ska gå en timme de dagar jag inte tränar. Fyyyy. Gick 40, 40, 40 och 30 minuter. Usch då Elin.

Men i fredags så var jag nöjd med mig själv. Jag vaknade kl 6 för att gå på spinningen, jag hade verkligen ingen lust alls. Kände bara "blääää!". Var på väg att gå och lägga mig igen, men jag somnade tidigt på torsdagen så jag var jättepigg så vad fanns det för anledning till det då? Men jag kom iväg! Lite tack vare Anders, som ändå vaknade och gick och tränade då med. Så glad jag var åt att jag kom iväg i alla fall, efteråt. Fast det blev ett RPM-pass, mitt första. Och det gjorde ju inget.

Angående "discodansen" så tackar jag bara Peter Jihde för det (läs tidigare inlägg). 45 minuter MINST dansade vi. Jag svettades, det kan Johanna intyga :)

That´s it. Sen har jag kommit på att jag inte följt (inte det heller) att jag ska göra armhävningar och sit-ups efter promenad. Så skärpning där med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0