lördag 21/7-07.

Idag vaknade vi. Åt frukost och sen drog det igång. Anders åkte till svärföräldrarna och lånade deras bil. Han skulle hämta två stolar (+ dynor), handla lite mat, samt byta lämna tillbaks och köpa lite mer på IKEA.

Under tiden så började jag tvätta, sedan begav sig Amanda och jag upp i förrådet för att få lite bättre ordning. Vi tog ut alla kartonger från ALLA våra möbler och la i ett annat förråd, flyttade omkring och snyggade till. Vi rullade in rullgarderoben i stora förrådet och det blev jättebra. Nu har vi en klädhörna, liksom. Med de kläder som det inte är säsong för. Toppen! Jag plockade även ordning lite i vårat gamla förråd och Amanda blev ägare till lite av mina gamla kläder :)

Anders kom hem för att lämna lite saker och hämta det vi skulle lämna tillbaka/byta på IKEA. Amanda och jag följde med. Vi kom hem med lite mer än tänkt - men endast yterst nödvändiga saker, faktiskt :) Ställde klart allt i förrådet, Anders lämnade bilen. Amanda och jag åt sen lunch, sen somnade jag på soffan. Sen dusch och sen fortsätta tvätta och nu är jag här.

Phew. Imorgon ska vi till svärföräldrarna och hjälpa dem när de ha stor bjudning för sina vänner och bekanta. Sen är det vardag igen.

Ikväll är det friidrott. Nu ska jag lämna tillbaks filmen vi lånade igår. Jaaa.


Men du kan väl försöka vara lite mindre tråkig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0