komplettering.

Nu har jag skickat in min komplettering på laboration tre. Känns riktigt skönt. Hoppas han är nöjd med det svar jag ger nu bara. Jag är fortfarande osäker på om jag har rätt, men det är nog mer rätt än vad det var innan i alla fall. Jag fattar ju liksom bara en promille av det här.

Johan har inte dykt upp :) För 40 minuter sen fick jag på MSN "har lite dåliga sovvanor, ses vid 15?". Haha, jarå Johan. Kom du kl 15 istället :)

Men det här resulterade ju faktiskt i att jag tog min tumme ur röven och gjorde kompletteringen på trean. Hoppas han rättar fort så jag kan släppa det. Så nu har jag en hel lab kvar + 75% av en. Eller nåt :) Hoppas jag och Johan turbokör och fattar allt så jag kan ta tag i den sista sen så jag BLIR AV MED DET! Längtar till den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0