byggmax.

Vad är det för fel på Byggmax!? Varför har de inte någonstans ett direktnummer till Kalmarbutiken? Och varför svarar de inte på sin djefla kundtjänst!?

Jag ville inte välja något av de alternativen man kunde så jag väntade kvar för "övriga frågor". Det bara pep som när man ringer vem som helst, ingen angav kötid eller så. När jag väntat i 13 minuter lade jag på. ARGH.

Nu har jag mailat de jäklarna. Om de inte svarar innan 18.45 (så jag kan ringa ett annat samtal som bygger på svaret på frågan jag hade, innan 19.00) så ska jag bajsa i ett vitt kuvert och skicka till kundtjänsten och skriva att det är en speciell Kalmarkaka speciellt gjorda för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0