bilder från W850i.

Jag har tagit en massa foton med mobilen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. Så här kommer de!



1. Jag hemma hos Sara och Johanna i vintras/våras. 2. Min favoritmat. MUMS. 3. En söt skylt jag såg mellan Göteborg och Kalmar. Dass-skylt, den finns inte med i körkortsboken... 4. Jag och Marinan :) 5+6. En skojig jordgubbe. 7. Jag på Kvastkampen. 8+9. Pippi Långstrump framför Villavillekulla (den här bilden har jag lovat er tidigare!) 10+11. Morgonpromenadbilder. 12. Myskväll med min älskling (som iofs slutade med fyllefest). 13. SötTitti den 30/6. 14. Jag den 30/6. 15. Smultron jag plockade på gården, mums. 16. PORSCHEN! I dåligt ljus tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0