åååååååååååargh!

Jag blir så djefla frustrerad på min sommarkurs. Jag måste maila. IGEN. ÄNNU EN GÅNG. VÄNTA PÅ SVAR. OCH FÅ DET 24 TIMMAR EFTER JAG HADE VELAT VARA KLAR.

Nu skulle jag göra någon ny anslutning så jag kunde anslut HIK genom något som kallas VPN. Så stod det att man skulle skriva i användarnamn och lösenord. Okej. MEN VILKET ANVÄNDARNAMN MED TILLHÖRANDE LÖSENORD!? Jag testade alla jag kunde tänka mig. INGET FUNKAR.

Åååååh. Fick maila - igen. Min lärare lär ju vara ganska trötta på mig nu - men de hade sluppit om de hade varit en aning tydligare.

Och nu kan jag inte bli klar med uppgiften ikväll som jag hade tänkt. Jag har gjort ALLT och nu strular det med det sista. Och inget kan jag göra, för hela uppgiften hänger och handlar om den här jäkla anslutningen.

Stort brunt, hårigt rövhål. Typ Bert Karlssons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0