yes.

Jag är klaaaaaaaaaaaaaaaar. Hade två saker att skriva idag.Hade dock påbörjat en igår och det var väldigt skönt idag ska jag säga. Det var sammanfattning av loggboken från praktiken. Gjorde klart den och sådär. Sedan tog jag tag i den didaktiska bilduppgiften. Hade varken ork, lust eller vilja. Hjärnan stretade emot och var allmänt jobbig.

Jag började skriva lite smått. Gosade lite med kissarna och sedan sa det PANG och jag kom på hur jag skulle göra. Eftersom jag fick väldigt bra respons på den första delen i detta arbetet, som vi gjorde innan praktiken så tänkte jag att jag skulle försöka göra detta lika bra. Men först visste jag inte hur men när det slog mig så var det bara att sätta sig och skriva. FEM sidor blev det, ojdå. Men det känns bra och jag är nöjd! Hoppas jag får lika bra respons på detta som jag fick på den första delen!

Hade tänkt att öva lite gitarr idag också. Men bilduppgiften tog längre tid än vad jag tänkt så jag struntar i gitarrspelandet idag. Övar lite resten av veckan. Dock så har vi bara lektionen imorron innan vi ska ha examination, jisses. Jaja, det blir nog bra.

Men det känns skönt att ha blivit klar och att jag känner mig nöjd. Anders har läst igenom båda arbetena och sagt att det ser fint ut, wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0