tonåringar.

Jag tror Enok och Flora har kommit i tonåren. De är rätt jobbiga emellanåt. Ytterligare ett bevis är att Enoks kulor börjar synas så han kan ju glädjas åt dem i några månader till. Sen ska de bort, bort, bort!

Sen har han börjat tugga på mitt och Amandas hår. Jag fattar det inte. Som nu t.ex. Jag sitter i soffan och har utsläppt hår. Han hoppar upp på ryggstödet och går direkt till mitt hår, kör in huvudet i kalufsen och börjar tugga. Jisses.

Sen har de båda börjat jaga ens händer typ när man klappar de. De hugger tag i handen med klor och ibland tänder helt oprovocerat. GAH!

Nu är han ju rätt söt iofs. Ligger bredvid mig på rygg och spinner. :)

Förresten. Det kommer nog bilder någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0