tillbaka till skolan.

Och det märks. Är ledig idag (pga. dålig kommunikation mellan mina lärare) och vad gör jag? JO PLUGGAR. OM jag hade haft praktik hade jag varit helt ledig såvida det inte varir något medrapporten.

Men jag har betat av två av tre saker och den sista saken kan jag inte skjuta upp eftersom det ska redovisas imorron. Men jag vet inte hur jag ska börja, hur jag ska lägga upp det, hur mycket det ska vara eller någonting. Flumflum-instruktioner liksom. Men det är väl bara att ordbajsa lite ytterligare en gång (hur många arbeten har man skrivit där det inte finns något ordbajseri?)...



Dadadadadadadadaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiism.



I like to sätta på en movie and lay down on the soffa and eat clementiner, this after me and my lovley sambo has fotat our bokhyllor and put them out on the Blocket at the world wide web because we vill sälja them so we kan buy den fiiiiiina bokhyllan on the bästa IKEA. Yes. But I like to kick my hyresvärds ass tusen gånger also.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0