oxfilé.

Nu har jag varit och handlat på Maxi. Det gick fint. Var inne på jobbet en sväng först. Och det resulterade i att jag ska jobba onsdag, torsdag och lördag nästa vecka :) Jag ska jobba på fredagen också, men på Lundgrens järn. inventera skruvar - det ni! :)

På Maxi köpte jag oxfilé á 199 kr/kg från Brasilien. Jag tog den minsta och den gick på 285 kr. Men fyyyy tusan vad mumsig nyårsmiddag jag och Anders Panders kommer få :) Oxfilé med hasselbakspotatis och pepparsås, sluuurp! Måste joddla mig bort till Systembolaget idag eller imorgon också, ska köpa en liten flaska champagne till tolvslaget. Anders jobbar ju på nyårsdagen så vi får ta det lugnt med alkoholen. Jaaa.

Men det ska vi inte göra på lördag :D

Dags för lunch bestående av risgrynsgröt, mjölk, knäcke med leverpastej och gurka. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0