men...

Idag var en av få dagar som Anders och jag var lediga samtidigt. Men givetvis ringer de vid 8.22 och väcker oss. Så vid 9.30 var han på jobbet. De sa att han bara skulle jobba till lunch. Jojo, det brukar låta så. Jag som verkligen sett fram emot en mysig dag med min käresta. Typiskt. Får se det från den positiva sidan - de verkar tycka väldigt bra om Anders på jobbet minsann.

Sen så jobbar han imorgon. Ledig på söndag, då lär vi ju ändå bara ligga och tycka synd om oss själva i soffan. På måndag också ledig - wiiihi! Tisdag jobbar han och sen jobber jag onsdag, torsdag, fredag, lördag. Sen ledig söndag och sen börjar skolan. MIH! Jaja. Hoppas han kommer hem vid 13-tiden eller så. Vi hade ju lite ärenden på stan.

Förresten. Jag vill ha mitt schema för i vår typ NU. Jag har också ett liv att planera. JAAA! Sen så vill jag vet om jag kommer vara i skolan lika mycket som jag har varit detta år. Sen så skulle jag vilja planera en resa till mor och far eller om de kan komma ner. Fast jag vill nog åka upp så jag får träffa farmor. Lilla, lilla farmor...

Nähä. Nu ska jag testa våran nya tandborsthållare, om den inte funkar får Lagerhaus ta tillbaks den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0