jag är ju faktiskt ledig.

Nu ska jag göra något som jag göra väldigt sällan. Typ när jag är ledig och jag har gjort allt jag måste. Nämligen gos upp migi soffan och läsa en bok, eller fortsätta på den som jag började på på Teneriffa, med andra ord för snart två månader sen. Jag vill verkligen läsa ut den. För jag har två Kajsa Ingemarsson-böcker som väntar. Med andra ord två VÄLDIGT bra böcker. Den bokenj ag läser nu är lite konstigt. "En kort berättelse om traktorer på ukrainska" tror jag den heter.

Man får följa en kvinna vars pappa gifter sig med en ukrainska, han är typ 89 och hon 35. Det är ju liksom för att hon ska få uppehållstillstånd i Storbritannien och sådant där. Så händer det en massa mysko saker hit och dit.

Nåja. Ner i soffan och lääääsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0