bilduppdateringar.

Har tagit lite foton med mobilen. Här kommer ett smakprov!




1. Hälsar på Enok 2. Min allra första öl 3. Hälsar på Enok igen 4. Jag och Anders myser 5. Kissarna har flyttat hem 6. Kissarna sover på en stol




1. Jag har bakat kaviarkaka 2. Min H&M-kläder har kommit 3. Enok jagar muspekaren 4. Enok läser Aftonbladet (han är en bildad katt!) 5+6. Flora osver på skrivbordet



1. Det snöade i oktober! 2. Jag väntar på bussen och ser inte ut som vanligt 3. Enok vilade på min tallrik 4. Jag får hjälp att vika tvätten 5. MUMS! 6. Sista KFF-matchen för säsongen!




1. Match! 2. Jag väntar och förväntasnfull! 3. Maaaatch! 4. Vi hyllar våra silvermedaljörer på Larmtorget! 5+6. A.P. dricker Absinth jag givit henne...






1. A.P. fortsätter dricka Absinth :) 2. Jag och Johanna 3. Sara tar kortet och vi syns båda två 4. Sara vill inte vara med 5. Elin Pelin på fest! 6. Vad gör han!?






1. Katterna myser i soffan 2.Anders spelade Nintendo Wii förstås :) 3-5. Året lussekatter blir till och SÅÅÅÅ goda! 6. Vår tokfina julstjärna! 6. Jag föreviga att jag haft så långa naglar, innan jag klippte av dem :)

Kommentarer
Postat av: A.P.

HAHA roliga bilder =) Riktigt fina på era två sötisar ;)

2007-12-10 @ 01:45:27
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0