stranden.

Idag ska jag på min första strandvistelse i år. Inte Strand Hotell i Borgholm, utan en strand vid havet. För det är klarblå himmel och var 17,9 grader i skuggan 8.15 (ännu varmare nu mao). Det är sommar, och självklart är det fint väder nu - för det är augusti och det är årets bästa månad. Oavsett allting så är det det.

Jag ska till en strand som jag aldrig varit på innan dock - Ängö. Ska vara plåster på Johanna och Sara där. Anders har smörjt in sin arm i Voltaren och då får man inte vara i solen :( Tyyyyypiskt. Men men, tur att Sara och Johanna skulle dit, annars hade jag fått ligga på altanen istället för på stranden. Visserligen är det ganska trevligt det med, men det är något speciellt med att ligga på en strand - typ att det är sommar...

Jag funderar över om Anders skojade när han sa att man "borde åka till Strand och supa billigt ikväll". Då menade han det i Borgholm. Jag tror att han skojade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0