enok.

Nu finns Enok i våra liv. Så underbart! Han och hans syskon föddes den 27e juli och idag var vi på Djurhemmet för att få träffa dem. Camilla, som jobbar där, tar upp Enok och jag och Anders faller pladask. Såååå söt. Randig, grå, brun och svart. Helt fantastiskt. Vi döper om honom också, han hette ett fult namn på M innan men nu blev han vår Enok. Och ja, det var jag som kom på namnet :)

Så i mitten av oktober så flyttar han hem till oss. Anders och jag har redan varit och kikat på låda, klösträd och sådant där. Jag ska sno med mig lite grejer hemifrån mamma och pappa tror jag :) De har jättefina matskålar + jättefin transportbur!

Här har ni undret (tyvärr lite suddigt, han ville helst tillbaks till mamma):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0