valborg.

Min söt kom hem vid 15. Massa myspys. Jag har städat undan lite och dammsugit och städat badrummet. Så nu är det fint igen :) Tvättar gör jag också, duktig Elin.

Vi har varit och pantat så vi fick 45 kronor, fast för 9 av de kronorna köpte vi en creme fraiche. Sen köpte vi vin, cider och öl på Systembolaget. Nu lagar vi mat. En ny kycklingrätt. Jag är tokhungrig.

Jag tycker att Sara och Johanna ska komma hit, vi får se. Hm. Vet inte om det ens går att se någon eld, det är så torrt + att det blåser. Kåren skulle ha en eld, så det hade ju varit trevligt. Nära och bra + att de skulle ha en eldshow. Najs. Vi kan ju gå dit vid 20:30 och se om det är något eller ej.

Cider är gott. Vin med. Och maaaaaaaaat. Men mest Anders.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vi kom ju å hade väldigt trevligt, goda groggar å väldigt rolig filmvisning på slutet...fast lilla Elin somnade lite före oss andra :)

2007-05-02 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0