tidsfördriv.

Jag är proppmätt och borde fortsätta plugga. Jag tänkte bara komma tillbaka till verkligheten med lite tidsfördriv/trams/skit. Så att magen och allt utom hjärnan får vara ifred en stund.

Tio första

Första bästa kompis:
Maria
Första bil: Har inte ägt någon bil.
Första kärlek: Lill-Stefan på dagis. Han hade rött hår.
Första husdjur: Katterna Findus och Felix.
Första semester: Till Danmark tror jag.
Första jobb: På familjeföretaget.
Första köpta skiva: Arvingarna - Tjejer
Första riktiga kärlek: Anders
Första piercing: Ett hål i vardera öra när jag var 13.
Första konsert: Robert Broberg, Målarrock.

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Vitt vin med mamma på påskaftonskvällen.
Senaste bilfärd: Hemifrån mor och far till Södertälje Syd. Pappas Volvo XC90.
Senaste filmen du såg: Crank tror jag...
Senaste bubbelbadet: Sist jag var på badhuset. Kanske i vintras, kanske i höstas.
Senaste spelade cd: CD nr 2 ur Angel Beach.
Senaste kyss: Anders. På Netto.
Senaste gången du grät: I söndags.
Senaste måltiden: Nyss. Köttfärssås med linguini.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Näe.
Blivit kär vid första ögonkastet: På sätt och vis.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Haha, ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nej. Men jag har krossat...
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Jag tror det. Dåligt minne. Kanske. Hm. Var jag så dum?
Haft ett one night stand: Nä.
Busringt till någon: Jajamensan. Och sagt att deras Hästensäng hade kommit.

Sex saker du gjort idag:

1. Duschat.
2. Städat badrumsskåpet.
3. Ringt tråksamtal.
4. Handlat på Netto och Potatisboden (paprikor för 75,40 SEK)
5. Konstaterat att det är vackert väder.
6. Lyssnat på radio.

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Min dator
2.Min mobil
3. Vår lägenhet
4. Min kamera
5. Min TV

Fyra personer du kan berätta allt för:

Anders. Om det liksom är ALLT. Så är det bara Anders.

Tre val:

Blått eller rött? Tycker om alla färger, men allra minst lila.
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad och chips tillsammans. Med ett glas Pepsi.

Två saker att göra innan du dör:

1. Få barn med Anders.
2. Gifta mig med Anders.

En sak du ångrar:

Att jag inte gjorde slut med mitt ex snabbare. (Fast då kanske det hade blivit som det blev och det hade varit hemskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0