praktik och kräk.

Om en halvtimme går min buss. Jag måste erkänna att det är lite jobbigt att gå upp 05:30. Speciellt efter en natt med väldigt mycket och väldigt konstiga drömmar. Jag har spytt i typ tre timmar. I drömmen alltså. Lagom jobbigt. Det äckligaste var när det satt blomkål på typ gammal blast så att en "blomma" på blomkålen satt fast i halsen och två andra "blommor" hängde ut genom munnen, då alla tre satt ihop med blasten emellan sig. Hoppas verkligen inte att det händer på riktigt någon gång. Jag fick ta tag i de som hängde ut och dra ut den tredje. Äckligt.

Kommentarer
Postat av: titti

Stackare... kom ihåg att drömmarna betyder något också :-)

2007-04-16 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0