påsklov.

Lov och lov. "Föreläsningsfria dagar" eller "självstudier" som det heter på högskolan. MEN! Jag tänker i alla fall ha lov. Med andra ord vara ledig. För det är första gången sen denna termin jag kan vara ledig med gott samvete. Att jag kan ligga och pilla naveln en hel dag utan att få ångest eller bara lyssna på en massa bra musik och läsa en spännande bok på tåget - istället för att läsa kurslitteratur. Visserligen tänkte jag ta med lite sådant också, men vi får se. Kanske jag läser den. Kanske inte.

Fy tusan vad trött jag är! Tokigt. Vi ska snart äta. Har gjort en tacopaj vi aldrig gjort förut, låter mumsigt. Får se hur det blir. Sedan blir det slappaslappslappa hela kvällen. TJOHO!

Nu sluter sig min ögon känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0