AIK-KFF.

Godmorgon!

Matchen igår slutade bra. Kalmar vann mot AIK med 1-0. Jääh. Eller som media uttrycker sig "AIK förlorade mot Kalmar". Inte "Kalmar vann mot AIK". Jisses. Alltid samma visa. Sen stör jag mig på att inte AIK fick ett par röda kort. När AIKs brasse (Mendes?) tyckte han hade ont i ansiktet när inte ens någon petat på honom + den fasthållningen som Ari fick. HALLÅ!? Visserligen hände det en del under matchen och Kalmar var väl inga änglar heller, men fulast var AIK.

Tabellen efter första omgången (dock en match kvar, GAIS-Hammarby):
1. Halmstad
2. Brommapojkarna
3. Kalmar

Sedan vet jag inte. Dessa tre har tre poäng var. Målskillnaden är likadan för alla lag, men Halmstad vann med 2-1 och BP och KFF 1-0, därför leder Halmstad. Varför BP ligger tvåa antar jag för att B kommer före K i alfabetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0